Rent your table styling     
Verhuur van tafelstyling voor uw feestelijke etentje!

FAQ - Veelgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Voor gedetailleerde informatie verwijs ik naar de algemene voorwaarden van Rent your table styling.


Waar moet ik allemaal aan denken als ik een etentje ga organiseren?

Daar heb ik inmiddels ervaring mee! Download hier een handige checklist.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Dat kan via het formulier op de contact pagina.

Hoe lang is de offerte geldig?

De offerte is 14 dagen geldig. Dit omdat ik de sets en eventuele extra's voor u reserveer. Mocht u toch niet akkoord zijn, dan zijn de items weer beschikbaar voor anderen.

Ik ben akkoord met de offerte, en nu?

Wat leuk! Reageer op de mail met de offerte en geef aan dat u akkoord bent, vanaf dat moment zijn de items voor u gereserveerd. Uiterlijk 14 dagen vooraf heeft u de aanbetaling van 50% voldaan, uiterlijk 7 dagen vooraf heeft u het volledige bedrag voldaan.

Op welke manieren kan ik betalen?

Dat kan door middel van een overschrijving of ik app een betaalverzoek.

Hoe zit het met de borg?

De borg is standaard  €100,-. Mochten er items ontbreken of stuk zijn gegaan tijdens de verhuurperiode, dan worden de kosten hiervan ingehouden op de borg.

Hoe lang is de verhuurperiode?

Van een dag voor tot een dag na uw etentje, maar altijd in overleg.

Ik ben naar iets op zoek, maar kan het niet vinden, kan je mij verder helpen?

Dat wil ik zeker proberen! Neem gerust vrijblijvend contact met mij op. Dat kan op de contact pagina.

Ik heb interesse in een tafelstyling op maat, kan dat?

Zeker! Neem vrijblijvend contact met mij op, dan kunnen we bekijken wat ik voor u kan betekenen.

Worden de items ook verkocht?

In principe zijn alle items bedoeld voor de verhuur. Sommige producten schaft u aan, zoals bloemen en kaarsen. Maar u mag het altijd vragen, misschien kan ik hier iets in betekenen.

Is er een minimum  bestelorder?

 Ja, er is een minimum bestedingsbedrag van €80,- exclusief transportkosten. 

Voor hoeveel personen kan ik terecht?

U kunt sets huren van 8 tot 20 personen. Zolang alle sets nog compleet zijn, heb ik reserve items voor 4 personen, dan is het dus ook mogelijk tot 24 personen.

Kan ik de losse extra’s ook zonder set huren?

Nee, dit kan alleen als aanvulling bij een set verhuurd worden.

Hoe werkt het bezorgen en ophalen?

In onderling overleg spreken we een tijd af voor het bezorgen en ophalen. U dient zelf altijd aanwezig te zijn om de artikelen in ontvangst te nemen en om ze weer terug te overhandigen.

Hoe laat kan ik de spullen ophalen en terugbrengen?

Dit spreken we in onderling overleg af.

Hoe worden de bezorgkosten berekend?

Op basis van de snelste route bij Google Maps. Hiervoor bereken ik €0,25 per gereden kilometer en een reistijdvergoeding van €13,- per uur. Eventuele parkeerkosten worden ook aan u doorberekend. Denkt u er hierbij aan dat dit dubbel berekend wordt, voor zowel het bezorgen als ophalen. 

Waarom bezorgt u niet verder dan 25 km vanaf Hoofddorp?

Ik heb deze keuze gemaakt om rekening te houden met het milieu qua transport. Ik ben ervan overtuigd dat er ook in de andere regio's goede aanbieders zijn, waardoor het niet nodig is om onnodig extra transport te laten plaatsvinden. Daarnaast hoop ik het aanbod voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar te houden en staan de bezorgkosten bij langere afstanden vaak niet meer in verhouding met het gehuurde bedrag.

Hoe werkt het met het afwassen?

Bij serviceniveau 3 wast u de items zelf af. Bij het ophalen ontvangt u een overzicht van alle gehuurde items en of deze in de vaatwasser mogen of met de hand afgewassen moeten worden. Al het bestek moet met de handwas. Bordjes en glazen met een gouden randje ook. Verder mogen alle items in de vaatwasser. Het tafellinnen (tafellakens, tafellopers en servetten) was ik!

Bij serviceniveau 2 en 3 (vanaf 16 personen) komen de items veegschoon weer retour, dat wil zeggen zonder etens- en drinkresten.

Hoe werkt het stylen op locatie?

In overleg spreken we een tijdstip af. U zorgt ervoor dat de tafels klaar staan. Ik verzorg het dekken en het stylen van de tafel. Voordat uw etentje aanvangt heb ik de locatie verlaten en kunt u genieten van uw etentje.

Wat als ik de verhuuropdracht wil wijzigen of annuleren na akkoord?

Wijzigingen kunnen mogelijk plaatsvinden na overleg, dit zal opnieuw worden vastgelegd in een offerte die u akkoord dient te geven. Verder verwijs ik hiervoor naar de algemene voorwaarden.

Er hebben mensen afgezegd voor mijn etentje, kan ik het aantal nog aanpassen?

Tot uiterlijk 5 dagen voor uw etentje kan het aantal naar beneden toe worden aangepast. Is uw etentje op zaterdag dan kan dat dus uiterlijk op de zondag ervoor doorgegeven worden. Als er sprake is van een styling op maat, waarvoor bijzondere kosten gemaakt zijn, dan is dit in overleg.

Moet ik een borg betalen?

Ja, ik vraag een borg van 100 euro. Die ontvangt u uiterlijk 3 werkdagen na uw etentje op uw bankrekening retour. Wanneer er spullen stuk zijn gegaan of ontbreken, of wanneer er niet aan de gemaakte afspraken is voldaan, wordt dit op de borg ingehouden. Hiervoor verwijs ik naar de algemene voorwaarden.

Er is iets kapot gegaan of kwijtgeraakt, wat nu?

Dat kan gebeuren. Ik vraag u dit aan mij door te geven. De kosten hiervan zullen van uw borg worden ingehouden. 

Ik heb iets kapot geleverd gekregen, wat nu?

Dat vind ik vervelend! Maak hier een foto van en mail  of app die zo snel mogelijk naar mij toe. Ik zal, wanneer dit nog mogelijk is, zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken. Van alle sets heb ik nog een aantal reserve artikelen.

Moet ik de gehuurde spullen schoon terugbrengen?

Dat ligt eraan voor welk service arrangement u heeft gekozen. Bij niveau 3 brengt u de artikelen (exclusief het tafellinnen, die was ik) schoon weer retour. Bij de andere serviceniveaus geeft u de items veegschoon retour, dat wil zeggen zonder etens- of drankresten.

Hoe lever ik de gehuurde items weer in?

De items zijn niet weerbestendig, het is dus belangrijk dat u ze droog, vocht- en vorstvrij opslaat. Na afloop pakt u de items op dezelfde manier weer in zoals u ze geleverd heeft gekregen in de daarvoor meegeleverde kratten.

Wanneer moet ik de menu’s of namen voor de naamkaartjes doorgeven?

Ik vraag u dit uiterlijk 2 weken voor uw etentje te doen.


 Is uw vraag nog niet beantwoord? Neemt u gerust contact met mij op!